Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2484
Назва: | Педагогічна майстерність учителя початкової школи: сутність, шляхи формування |
Автори: | Молнар, Тетяна Іванівна Ваколя, Тетяна Іванівна |
Ключові слова: | педагогічна майстерність професійна компетентність вчитель початкової школи |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема педагогічної майстерності вчителя початкової школи. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; окреслено роль педагогічної майстерності у фаховому становленні вчителя; розкрито погляди науковців на сутність та зміст педагогічної майстерності; запропоновано шляхи вдосконалення педагогічної майстерності вчителя початкової школи як складової його професіоналізму. |
Опис: | Молнар, Т. І. Педагогічна майстерність учителя початкової школи: сутність, шляхи формування / Т. І. Молнар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.121-124 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2484 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
033.PDF | Педагогічна майстерність учителя початкової школи: сутність, шляхи формування | 295.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.