Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2484
Назва: Педагогічна майстерність учителя початкової школи: сутність, шляхи формування
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Ключові слова: педагогічна майстерність
професійна компетентність
вчитель початкової школи
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема педагогічної майстерності вчителя початкової школи. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; окреслено роль педагогічної майстерності у фаховому становленні вчителя; розкрито погляди науковців на сутність та зміст педагогічної майстерності; запропоновано шляхи вдосконалення педагогічної майстерності вчителя початкової школи як складової його професіоналізму.
Опис: Молнар, Т. І. Педагогічна майстерність учителя початкової школи: сутність, шляхи формування / Т. І. Молнар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.121-124
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2484
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
033.PDFПедагогічна майстерність учителя початкової школи: сутність, шляхи формування295.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.