Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2483
Назва: Ефективність самостійної роботи студентів у процесі теоретичної та практичної підготовки фахівців з дошкільної освіти
Автори: Михайлова, Катерина Василівна
Волошин, Надія Петрівна
Ключові слова: особистість
педагог-новатор
педагогічна майстерність
гуманізм
педагогічне прогнозування
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлена проблема ролі самостійної роботи студентів з метою засвоєння ними теоретичних знань з психолого-педагогічних дисциплін та формування умінь застосовувати їх під час педагогічної практики у системі підготовки фахівців з дошкільної освіти. Розкрито методи та прийоми керівництва педагічною практикою студентів у базових закладах дошкільної освіти, а також роль самостійної роботи студентів у процесі організації навчально-виховного процесу з дітьми дошкільного віку, проведенні науково-дослідницької роботи та формуванні основ педагогічної майстерності.
Опис: Михайлова, К. В. Ефективність самостійної роботи студентів у процесі теоретичної та практичної підготовки фахівців з дошкільної освіти / К. В. Михайлова, Н. П. Волошин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.118-121
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2483
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
032.PDFЕфективність самостійної роботи студентів у процесі теоретичної та практичної підготовки фахівців з дошкільної освіти304.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.