Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2481
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ксенофонтов, Сергій Саввич | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T11:45:49Z | - |
dc.date.available | 2018-09-20T11:45:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2481 | - |
dc.description | Ксенофонтов, С. С. Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.105-107 | en_US |
dc.description.abstract | Представлено науковий особистісний досвід систематизації та вдосконалення наявних освітніх інформаційно-комунікативних можливостей щодо оптимізації підготовки сучасного фахівця педагогічної сфери.Інтерактивний модуль дисципліни (як типовий зразок використання освітньої технології модульного підходу), робота у малих групах (фактичний приклад технології педагогічного супроводження), андрагогічна модель навчання є солідним фундаментом забезпечення високого рівня професіоналізму професорсько-викладацького складу університету. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | інтерактивне навчання | en_US |
dc.subject | моделі освітніх компетенцій | en_US |
dc.subject | технології педагогічного супроводження | en_US |
dc.subject | андрагогічна модель навчання | en_US |
dc.subject | ситуаційно-векторні заняття | en_US |
dc.subject | крос-дисциплінарна компетентність | en_US |
dc.title | Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
028.PDF | Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця | 283.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.