Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКсенофонтов, Сергій Саввич-
dc.date.accessioned2018-09-20T11:45:49Z-
dc.date.available2018-09-20T11:45:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2481-
dc.descriptionКсенофонтов, С. С. Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.105-107en_US
dc.description.abstractПредставлено науковий особистісний досвід систематизації та вдосконалення наявних освітніх інформаційно-комунікативних можливостей щодо оптимізації підготовки сучасного фахівця педагогічної сфери.Інтерактивний модуль дисципліни (як типовий зразок використання освітньої технології модульного підходу), робота у малих групах (фактичний приклад технології педагогічного супроводження), андрагогічна модель навчання є солідним фундаментом забезпечення високого рівня професіоналізму професорсько-викладацького складу університету.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінтерактивне навчанняen_US
dc.subjectмоделі освітніх компетенційen_US
dc.subjectтехнології педагогічного супроводженняen_US
dc.subjectандрагогічна модель навчанняen_US
dc.subjectситуаційно-векторні заняттяen_US
dc.subjectкрос-дисциплінарна компетентністьen_US
dc.titleІнформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівцяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
028.PDFІнформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця283.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.