Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2349
Название: Автобіографія як історико-педагогічне джерело
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: автобіографія
педагогічна персоналія
історико-педагогічна наука
мемуаристика
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): Автобіографія є цінним джерелом особового походження гцодо дослідження як окремих педагогічних персоналій, так і розвитку української педагогічної думки й історико-педагогїчної науки загалом. У статті стисло проаналізовано особливості джерельної бази біографічних досліджень у сучасній історико-педагогічній науці. Розглянуто основні компоненти наукової біографії. Автор аналізує витоки становлення біографічного методу як інструменту наукового дослідження персоналії, джерела біографічного матеріалу. При використанні автобіографії як історпко-педагогічного джерела дослідник повинен мати широку ерудицію та володіти відповідним рівнем джерелознавчої культури, розуміти змістові особливості різних жанрів мемуаристики та знатися на методах і прийомах їхнього критично-конструктивного аналізу.
Описание: Розман І. І. Автобіографія як історико-педагогічне джерело / І. І. Розман // Молодь і ринок. - 2018. - № 5(160). - С. 63-68
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2349
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Розман № 27 Документ.pdfАвтобіографія як історико-педагогічне джерело2.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.