Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Title: Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами
Authors: Дочинець, Н. М
Кампо, Г. М.
Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: реклама
образ
комерція
комунікація
візуальний
Issue Date: 2014
Abstract: У статті проаналізовано особливості візуального образу в комерційній рекламі. Визначено його переваги над вербальною компонентою, обґрунтовано критерії ефективності, розглянуто найпоширеніші прийоми створення.
Description: Дочинець Н. М. Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами / Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2014. - Вип. 5. - С. 63-70.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаврилець О. В. 3.pdfВізуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.