Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Назва: Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: маркетолог
ринок праці
мотивація
професійний досвід
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в їх професійному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар’єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Опис: Чучка І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чучка І. М. 3pdf.pdfМаркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці255.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.