Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Название: Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці
Авторы: Чучка, Іван Михайлович
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: маркетолог
ринок праці
мотивація
професійний досвід
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в їх професійному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар’єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Описание: Чучка І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чучка І. М. 3pdf.pdfМаркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці255.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.