Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Titel: Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці
Autoren: Чучка, Іван Михайлович
Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: маркетолог
ринок праці
мотивація
професійний досвід
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: У статті досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в їх професійному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар’єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Beschreibung: Чучка І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Чучка І. М. 3pdf.pdfМаркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці255.52 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.