Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Title: Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці
Authors: Чучка, Іван Михайлович
Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: маркетолог
ринок праці
мотивація
професійний досвід
Issue Date: 2015
Abstract: У статті досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в їх професійному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар’єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Description: Чучка І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чучка І. М. 3pdf.pdfМаркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці255.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.