Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2018-08-22T05:46:15Z-
dc.date.available2018-08-22T05:46:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329-
dc.descriptionТовканець Г. В. Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2016. - Вип. 1(3). - С. 154-158.en_US
dc.description.abstractВ статті розглядаються особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах. Обгрунтовано, що критеріями початкової освіти є систематичне навчання основним знанням, навичкам і компетенціям; типовий вік учнів і тривалість навчання;здійснення організації навчання одним учителем. Проаналізовано особливості організації початкової освіти у Великій Британії, Ірландії, Німеччині, Фінляндії, Чехії. Визначено, що навчання на рівні початкової освіти в Україні ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, пріоритетним завданням є мотивація учнів та формування у них уміння самостійно вчитися.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectєвропейські країниen_US
dc.subjectучніen_US
dc.titleОсобливості розвитку початкової освіти в європейських країнахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Товканець 11.pdfОсобливості розвитку початкової освіти в європейських країнах675.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.