Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329
Назва: Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: початкова школа
європейські країни
учні
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах. Обгрунтовано, що критеріями початкової освіти є систематичне навчання основним знанням, навичкам і компетенціям; типовий вік учнів і тривалість навчання;здійснення організації навчання одним учителем. Проаналізовано особливості організації початкової освіти у Великій Британії, Ірландії, Німеччині, Фінляндії, Чехії. Визначено, що навчання на рівні початкової освіти в Україні ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, пріоритетним завданням є мотивація учнів та формування у них уміння самостійно вчитися.
Опис: Товканець Г. В. Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2016. - Вип. 1(3). - С. 154-158.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Товканець 11.pdfОсобливості розвитку початкової освіти в європейських країнах675.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.