Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2324Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-08-20T14:05:06Z | - |
| dc.date.available | 2018-08-20T14:05:06Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2324 | - |
| dc.description | Товканець Г. В. Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині / Г. В. Товканець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія. "Педагогіка". - 2010. - № 3. - С. 135-140. | en_US |
| dc.description.abstract | Розглядаються питання розвитку економічної думки та вищої економічної школи в Словаччині у ХХ ст. Акцентовано увагу на розвитку закладів системи професійної вищої освіти та наукових установ, де досліджуються проблеми економіки. Відображено погляди представників словацької економічної школи на актуальні питання економічної теорії та економічної освіти. Стисло проаналізована освітня діяльність М. Балудянського, М. Ходжі, К. Стодоли та їх вплив на формування європейської та світової вищої професійної школи і економічної освіти. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | економічна школа | en_US |
| dc.subject | вища економічна освіта | en_US |
| dc.subject | словацька економічна думка | en_US |
| dc.subject | університет | en_US |
| dc.title | Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Товканець 6 .pdf | Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині | 292.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.