Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2321
Назва: Особливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: інтерактивні технології
кейс-метод
типи кейсів
педагогічна та освітня цінність
професійна педагогічна підготовка
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): В статті охарактеризовано кейс-метод як форму інтерактивних технологій. Визначено умови ефективності та роль кейс-методу у формуванні професійної компетенції майбутнього фахівця. Виокремлено типи кейсів.
Опис: Товканець Г. В. Особливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія " Педагогіка. Соціальна робота". - 2011. - Вип. 20 - С. 148-150.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2321
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Товканець3.pdfОсобливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця177.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.