Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-06-22T07:13:10Z-
dc.date.available2018-06-22T07:13:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2274-
dc.descriptionГаврилець, Л. В. Взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросування / Л. В. Гаврилець, К. В. Гегедош // Сучасний маркетинг або новий погляд у майбутнє : метеріали науково-практичного семінару присвяченого "Дню маркетолога" 11 листопада 2015 року / гол. ред. І.М. Чучка. - Мукачево : МДУ, 2015. - С.17-18en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectфранчайзингen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleВзаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросуванняen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.4.pdfВзаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросування1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.