Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2212
Назва: | Самоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема |
Автори: | Матяш, І. І. Молнар, Тетяна Іванівна Ваколя, Тетяна Іванівна |
Ключові слова: | самоосвітня діяльність вчитель початкової школи |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема самоосвіти педагога. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці, уточнено сутність та зміст поняття «самоосвіта». |
Опис: | Матяш, І. І. Самоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема / І. І. Матяш, Т. І. Молнар // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.151-154 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2212 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
САМООСВІТА ВЧИТЕЛЯ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА.pdf | Самоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема | 177.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.