Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2212
Назва: Самоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема
Автори: Матяш, І. І.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Ключові слова: самоосвітня діяльність
вчитель початкової школи
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема самоосвіти педагога. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці, уточнено сутність та зміст поняття «самоосвіта».
Опис: Матяш, І. І. Самоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема / І. І. Матяш, Т. І. Молнар // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.151-154
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2212
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
САМООСВІТА ВЧИТЕЛЯ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА.pdfСамоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема177.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.