Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2212
Название: Самоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема
Авторы: Матяш, І. І.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: самоосвітня діяльність
вчитель початкової школи
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті порушується проблема самоосвіти педагога. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці, уточнено сутність та зміст поняття «самоосвіта».
Описание: Матяш, І. І. Самоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема / І. І. Матяш, Т. І. Молнар // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.151-154
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2212
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
САМООСВІТА ВЧИТЕЛЯ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА.pdfСамоосвіта вчителя як науково-педагогічна проблема177.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.