Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211
Назва: Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії
Автори: Селеман, С. Р.
Гарапко, Віталія Іванівна
Ключові слова: професійна підготовка вчителів Англії
університет
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто головні історико-соціальні передумови становлення сучасної системи професійної підготовки вчителів та вимог до вчителя. На осонові проведеного дослідження наукових доробків зарубіжних вчених виявлено, що підготовкою майбутніх учителів у країні займалися не тільки спеціальні коледжі, але й поступово нaкoпичувався та пoширювaвся досвід підготовки вчителя безпoсередньо в шкoлі.
Опис: Селеман, С. Р. Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії / С. Р. Селеман, В. І. Гарапко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.229-232
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ ІСТОРИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕДУМОВ У СТАНОВЛЕННІ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ.pdfРоль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії205.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.