Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Title: Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів
Authors: Ольшаковська, Г. В.
Папп, Василь Васильович
Keywords: інформаційні технології
Інтернет-брендинг
мережа Інтернет
Issue Date: 2018
Abstract: У статті розглянуті питання ролі Інтернет-брендингу на сучасному етапі; критеріїв оцінки, активності, змісту, динамічності Інтернет-брендів; основні етапи використання мережі Інтернет в турбізнесі; програмне забезпечення Інтернет-брендів.
Description: Ольшаковська, Г. В. Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів / Г. В. Ольшаковська, В. В. Папп // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.314-321
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГУ В.pdfРоль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів213.04 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!