Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-06-12T06:41:12Z-
dc.date.available2018-06-12T06:41:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2183-
dc.descriptionГегедош К. В. Вдосконалення механізму взаємодії України та країн Вишеградської групи в рамках Карпатського Єврорегіону на засадах інтерактивного маркетингу / К. В. Гегедош // The Visegrad Four - Ukrainian dimension. Integration - step by step : collective monograph / editor. T. Derkach. - Riga : Baltija Publishing, 2017. - С.147-160.en_US
dc.description.abstractОснови маркетингу в транскордонному співробітництві використовуються в міжнародній практиці вже достатній період часу. Однак унаслідок бурхливого розвитку ІТ-сфери набув поширення ще один з інструментів прямого впливу маркетингу – інтерактивний маркетинг. Інноваційний напрям розвитку даної концепції сьогодні ще не є добре дослідженим явищем, але якщо перенести його базові компоненти на систему транскордонного співробітництва, то це стане основою в розробленні сучасних методів щодо поліпшення співпраці на міжнародній регіональній арені. У даній науковій роботі автором зроблена спроба запропонувати та охарактеризувати поняття «інтерактивний транскордонний маркетинг» та на основі цього систематизувати основні теоретичні компоненти щодо становлення та розвитку даної інновації в сучасній системі управління транскордонним економічним співробітництвом в Карпатському єврорегіоні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectВишеградська групаen_US
dc.subjectКарпатський Єврорегіонen_US
dc.subjectінтерактивний маркетингen_US
dc.subjectінтерактивний транскордонний маркетингen_US
dc.subjectінноваційний напрямen_US
dc.subjectтранскордонне економічне співробітництвоen_US
dc.titleВдосконалення механізму взаємодії України та країн Вишеградської групи в рамках Карпатського Єврорегіону на засадах інтерактивного маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-153-166.pdfВдосконалення механізму взаємодії України та країн Вишеградської групи в рамках Карпатського Єврорегіону на засадах інтерактивного маркетингу637.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.