Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2180
Назва: Трансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництва
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
онлайн-панелі
онлайн-спільноти
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ірпінь
Опис: Гегедош, К. В. Трансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництва / К. В. Гегедош, І. М. Чучка // Трансформація фінансових ринків в умовах глобальної нестабільності: реалії сьогодення та погляд у майбутнє : збірник матеріалів Виїзного науково-практичного семінару (16-15 жовтня 2017 р.) та Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 жовтня 2017 р.). - Ірпінь, 2017. - С.156-158.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2180
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12-156-158.pdfТрансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництва413.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.