Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2180
Название: Трансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництва
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
онлайн-панелі
онлайн-спільноти
Дата публикации: 2017
Издательство: Ірпінь
Описание: Гегедош, К. В. Трансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництва / К. В. Гегедош, І. М. Чучка // Трансформація фінансових ринків в умовах глобальної нестабільності: реалії сьогодення та погляд у майбутнє : збірник матеріалів Виїзного науково-практичного семінару (16-15 жовтня 2017 р.) та Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 жовтня 2017 р.). - Ірпінь, 2017. - С.156-158.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2180
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12-156-158.pdfТрансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництва413.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.