Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2175
Title: Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
Issue Date: 2017
Abstract: У статті розглянуто використання переваг інтерактивного маркетингу в підвищенні ефективності механізму транскордонного економічного співробітництва. Вперше сформульовано поняття «інтерактивний маркетинг у системі транскордонного співробітництва». Детально описано функціонування інтерактивного транскордонного бізнес-центру, зображений його макет (онлайн-карти із потенційними галузями для розвитку економіки в Карпатському Єврорегіоні), а також макет інвестиційно-привабливих підприємств із потенційним описом їх проектів. Побудована організаційна структура інтерактивних транскордонних бізнес-цетрів у структурі Карпатського Єврорегіону
Description: Гегедош, К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство" : журнал. - Ужгород, 2017. - Випуск 12. Частина 1. - С.73-76.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2175
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-73-76.pdfВплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва881.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.