Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-06-11T07:01:35Z-
dc.date.available2018-06-11T07:01:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2172-
dc.descriptionГегедош К. В. Базові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносин / К. В. Гегедош // The development of international competitiveness: state, region, enterprise : proceedings of the conference (December 16th, 2016). - Lisbon, 2016. - Part II. - С. 64-66.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінтерактивний маркетингen_US
dc.subjectбазові компонентиen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.titleБазові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносинen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-70-73.pdfБазові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносин419.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.