Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2172
Title: Базові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносин
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: інтерактивний маркетинг
базові компоненти
транскордонне співробітництво
Issue Date: 2016
Description: Гегедош К. В. Базові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносин / К. В. Гегедош // The development of international competitiveness: state, region, enterprise : proceedings of the conference (December 16th, 2016). - Lisbon, 2016. - Part II. - С. 64-66.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2172
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-70-73.pdfБазові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносин419.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.