Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2172
Назва: Базові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносин
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: інтерактивний маркетинг
базові компоненти
транскордонне співробітництво
Дата публікації: 2016
Опис: Гегедош К. В. Базові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносин / К. В. Гегедош // The development of international competitiveness: state, region, enterprise : proceedings of the conference (December 16th, 2016). - Lisbon, 2016. - Part II. - С. 64-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2172
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-70-73.pdfБазові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносин419.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.