Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2018-06-11T06:45:34Z-
dc.date.available2018-06-11T06:45:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171-
dc.descriptionГегедош К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону / К. В. Гегедош, І. М. Чучка // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2016. - С. 142-144.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінтерактивний маркетингen_US
dc.subjectрегіональна економікаen_US
dc.titleВплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4-142-144.pdfВплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону325.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.