Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Titel: Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Stichwörter: маркетинг
інтерактивний маркетинг
регіональна економіка
Erscheinungsdatum: 2016
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гегедош К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону / К. В. Гегедош, І. М. Чучка // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2016. - С. 142-144.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
4-142-144.pdfВплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону325.06 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.