Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Title: Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Keywords: маркетинг
інтерактивний маркетинг
регіональна економіка
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Description: Гегедош К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону / К. В. Гегедош, І. М. Чучка // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2016. - С. 142-144.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4-142-144.pdfВплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону325.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.