Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2168Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Микулін, Ю. М. | - |
| dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-06-08T08:52:59Z | - |
| dc.date.available | 2018-06-08T08:52:59Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2168 | - |
| dc.description | Микулін Ю. М. Діагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства / Ю. М. Микулін, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - № Вип.1(1). - С.158-163. | en_US |
| dc.description.abstract | У статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства. На основі аналізу результатів проведеного педагогічного експерименту виокремлено критерії та рівні готовності студентів до означеного виду діяльності, намічено перспективу подальших досліджень. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | МДУ | en_US |
| dc.subject | інформаційно-комунікативні технології | en_US |
| dc.subject | критерії готовності студентів | en_US |
| dc.title | Діагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Располагается в коллекциях: | Статті | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ.pdf | Діагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства | 186.81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.