Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2127
Назва: Сутність збутової діяльності підприємства та вдосконалення її ефективності
Автори: Королович, Оксана Омелянівна
Ключові слова: збутова політика
торгівельне підприємство
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В даній статті розкрито сутність збутової політики. Розкрито актуальність однієї з економічних проблем, а саме удосконалення ефективності збутової політики на торгівельних підприємствах. Розглянуто основні поняття та теоретичні положення щодо результативності збутової діяльності торговельного підприємства, елементи стратегії збуту та виділені основні поняття. Проаналізовано основні функції збуту та сформульовано сучасні засоби стимулювання збуту, наводиться їх коротка характеристика. Розроблені рекомендації щодо покращення роботи системи збуту на торговельному підприємстві, основним видом діяльності якого є роздрібна торгівля.
Опис: Королович, О. О. Сутність збутової діяльності підприємства та вдосконалення її ефективності / О. О. Королович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Вип. 24(1). - С.262-265
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2127
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Королович О.О..pdfСутність збутової діяльності підприємства та вдосконалення її ефективності556.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.