Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2127
Название: Сутність збутової діяльності підприємства та вдосконалення її ефективності
Авторы: Королович, Оксана Омелянівна
Ключевые слова: збутова політика
торгівельне підприємство
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): В даній статті розкрито сутність збутової політики. Розкрито актуальність однієї з економічних проблем, а саме удосконалення ефективності збутової політики на торгівельних підприємствах. Розглянуто основні поняття та теоретичні положення щодо результативності збутової діяльності торговельного підприємства, елементи стратегії збуту та виділені основні поняття. Проаналізовано основні функції збуту та сформульовано сучасні засоби стимулювання збуту, наводиться їх коротка характеристика. Розроблені рекомендації щодо покращення роботи системи збуту на торговельному підприємстві, основним видом діяльності якого є роздрібна торгівля.
Описание: Королович, О. О. Сутність збутової діяльності підприємства та вдосконалення її ефективності / О. О. Королович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Вип. 24(1). - С.262-265
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2127
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Королович О.О..pdfСутність збутової діяльності підприємства та вдосконалення її ефективності556.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.