Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2017| Назва: | Моделювання процесів впливу на учня |
| Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
| Ключові слова: | художній образ моделювання вплив на учня |
| Дата публікації: | 2004 |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність вивчення сугестивності художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів пояснюючи досвід учня і здобуток поетичного замислу автора теору. Вивчення поетики відбувається з урахування законів асоціативного сприймання і у системі тріади : суб'єкт-предмет-суб'єкт. У цій тріаді предметом вивчення є художній образ, уключений у навчальну взаємодію учня з вчителем. |
| Опис: | Щербан Т. Д. Моделювання процесів впливу на учня / Т. Д. Щербан // Наукові записки. Серія: Психологія і педагогіка : збірник наукових праць. – Острог, 2004. – Випуск 5. – С.388-396. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2017 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Untitled.FR12Т4.pdf | Моделювання процесів впливу на учня | 989.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.