Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005
Название: Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Шпеник, Т. Е.
Ключевые слова: обдарована особистость
психолого-педагогічна література
Дата публикации: 2018
Описание: Молнар, Т. І. Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі / Т. І. Молнар, Т. Е. Шпеник // Підготовка сучасного педагога дошкільної та початкової освіти в умовах розбудови нової укаїнської школи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції. - Херсон, 2018. - С.336-338
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_merged.pdfКонцептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі351.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.