Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
Titel: Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір
Autoren: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Stichwörter: учитель
проесійна-педагогічна діяльність
емпіричний вимір
Erscheinungsdatum: 2016
Beschreibung: Щербан Т. Д. Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і девіація: зб. наук. статей і тез. - Луцьк, 2016. - С.17-22.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Untitled.FR12 Щ.1.pdfМолодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір1.08 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.