Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФеєр, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorСимканич, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorБочко, О.Ю.-
dc.date.accessioned2018-04-26T12:31:26Z-
dc.date.available2018-04-26T12:31:26Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888-
dc.descriptionСимканич, О.В. Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу / О.В. Симканич, О.Ю. Бочко // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. - 2006, Випуск 16.1. - С. 236-242en_US
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективного впливу на розвиток підприємства; визначено доцільність здійснення різного роду інвестицій та основних інвесторів. Показано шляхи виходу нової продукції на ринок при використанні засобів маркетингу; вказано основні функції відділу маркетингу при реалізації новацій.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнауково-технічний прогресen_US
dc.subjectінвестиціїen_US
dc.subjectінноваційний процесen_US
dc.subjectекономічна ефективність проектуen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.titleОсновні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
osnovni-pidhodi-viznachennya-efektivnosti-formuvannya-investitsiyno-innovatsiynoyi-politiki-pidpriemstva-na-zasadah-marketingu.pdfОсновні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу221.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.