Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Title: Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу
Authors: Феєр, Оксана Валеріївна
Симканич, Оксана Валеріївна
Бочко, О.Ю.
Keywords: науково-технічний прогрес
інвестиції
інноваційний процес
економічна ефективність проекту
маркетингова політика
Issue Date: 2006
Abstract: Розглянуто питання щодо здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективного впливу на розвиток підприємства; визначено доцільність здійснення різного роду інвестицій та основних інвесторів. Показано шляхи виходу нової продукції на ринок при використанні засобів маркетингу; вказано основні функції відділу маркетингу при реалізації новацій.
Description: Симканич, О.В. Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу / О.В. Симканич, О.Ю. Бочко // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. - 2006, Випуск 16.1. - С. 236-242
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
osnovni-pidhodi-viznachennya-efektivnosti-formuvannya-investitsiyno-innovatsiynoyi-politiki-pidpriemstva-na-zasadah-marketingu.pdfОсновні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу221.69 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!