Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-04-24T06:42:12Z-
dc.date.available2018-04-24T06:42:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / гол. редактор С.Д. Максименко. – Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2012. – Випуск 23. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 817-828.en_US
dc.description.abstractУ статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи "суб'єкт-предмет-суб'єкт". Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичногой експерементального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectсистемний аналізen_US
dc.subjectздібностіen_US
dc.titleТеоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
83.PDFТеоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування172.07 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.