Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1802
Title: Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"
Authors: Зарічна, Олена Володимирівна
Keywords: прямий маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: Мукачівський державний університет
Abstract: Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, програму навчальної дисципліни, методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни «Прямий маркетинг», методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи студентів, завдання для самостійної та індивідуальної роботи студентів: тестові завдання, теми рефератів та вимоги до їх оформлення, індивідуальне практичне завдання та методичні рекомендації до його виконання, критерії оцінювання окремих видів самостійних та індивідуальних робіт, а також перелік питань для підготовки до контрольних заходів і підсумкового контрою та список рекомендованої літератури для самостійного вивчення дисципліни «Прямий маркетинг»
Description: Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / укладач О.В. Зарічна. - Мукачево : МДУ, 2017. - 44 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1802
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zarichna.pdfПрямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.