Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1790
Название: Проблеми формування туристичного бренду в умовах кризи
Авторы: Чорій, Мирослава Василівна
Ключевые слова: економіка туризму
брендинг
туристичний бренд
Дата публикации: 2015
Описание: Чорій, М. В. Проблеми формування туристичного бренду в умовах кризи / М. В. Чорій // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Ужгород-Мукачево, 24-25 квітня 2015 р.) / гол. редакт. М.А. Лендєл. - Ужгород-Мукачево : В-во "Карпатська вежа", 2015. - С.386-388
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1790
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези квітень 2015.pdfПроблеми формування туристичного бренду в умовах кризи445.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.