Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2017-11-04T13:16:20Z-
dc.date.available2017-11-04T13:16:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/175-
dc.descriptionАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франкаen_US
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що розкриває здатність уміло і вчасно удосконалювати зміст навчально-виховної роботи, якщо вона перестає бути про­ дуктивною та спрямовувати креативний потенціал фахівця-гуманітарія на науково-дослідницькі доробки у сфері гуманітарної освіти. Особлива увага в статті спрямована на необхідність сис­ темної діагностики, яка забезпечує об’єктивну інформацію про стан і результати педагогічного процесу та сприяє прийняттю адекватних педагогічних рішень. The revelance of the material determined the abitlity to improve the content of teaching- educational work skilfully and promptly, if ceases to be productive and to direct the creative potential of specialist in humanities research in the area of scholarship. A special attention in the article is paid to the need for system diagnostics that provides objective information on the status and residts of the teaching process and promotes the adoption of appropriate educational decisionsen_US
dc.publisherДрогобич: Посвітen_US
dc.relation.ispartofseries;Вип.14-
dc.subjectпродуктивністьen_US
dc.subjectтеоре­тико-практична підготовкаen_US
dc.subjectсфера гуманітарної освітиen_US
dc.subjectсистемна діагностикаen_US
dc.titleПодолання стереотипів у педагогічній діяльності як один зі шляхів формування компетентностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розман І.І..pdfРозман І.І.628.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.