Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/175
Назва: Подолання стереотипів у педагогічній діяльності як один зі шляхів формування компетентності
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: продуктивність
теоре­тико-практична підготовка
сфера гуманітарної освіти
системна діагностика
Дата публікації: 2015
Видавництво: Дрогобич: Посвіт
Серія/номер: ;Вип.14
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що розкриває здатність уміло і вчасно удосконалювати зміст навчально-виховної роботи, якщо вона перестає бути про­ дуктивною та спрямовувати креативний потенціал фахівця-гуманітарія на науково-дослідницькі доробки у сфері гуманітарної освіти. Особлива увага в статті спрямована на необхідність сис­ темної діагностики, яка забезпечує об’єктивну інформацію про стан і результати педагогічного процесу та сприяє прийняттю адекватних педагогічних рішень. The revelance of the material determined the abitlity to improve the content of teaching- educational work skilfully and promptly, if ceases to be productive and to direct the creative potential of specialist in humanities research in the area of scholarship. A special attention in the article is paid to the need for system diagnostics that provides objective information on the status and residts of the teaching process and promotes the adoption of appropriate educational decisions
Опис: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/175
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розман І.І..pdfРозман І.І.628.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.