Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165| Title: | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження |
| Authors: | Воронова, Ольга Юріївна |
| Keywords: | рефлексія саморефлексія професійна рефлексія професіоналізм психологічна компетентність рефлексивна компетентність професійна спрямованість саморозвиток самовдосконалення |
| Issue Date: | 2011 |
| Series/Report no.: | Випуск 12 |
| Abstract: | У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165 |
| Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdf | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження | 184.91 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!