Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Назва: Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації
Автори: Ільтьо, Тетяна Іванівна
Чорій, Мирослава Василівна
Ключові слова: дестинація
маркетингова діяльність
веб-сайт
туристичні подорож
Інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть поняття «туристська дестинація», доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їхні переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами.
Опис: Ільтьо Т. І. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал / гол. ред. М.М. Єрмошенко. – К. : ТОВ "Наш формат", 2013. – №12 (150). – С. 300-307.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ape_2013_12_41.pdfРоль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації122.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.