Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Titel: Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації
Autoren: Ільтьо, Тетяна Іванівна
Чорій, Мирослава Василівна
Stichwörter: дестинація
маркетингова діяльність
веб-сайт
туристичні подорож
Інтернет-маркетинг
Erscheinungsdatum: 2013
Zusammenfassung: У статті розкрито суть поняття «туристська дестинація», доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їхні переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами.
Beschreibung: Ільтьо Т. І. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал / гол. ред. М.М. Єрмошенко. – К. : ТОВ "Наш формат", 2013. – №12 (150). – С. 300-307.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ape_2013_12_41.pdfРоль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації122.67 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.