Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоблик-Маркович, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-04-02T07:44:34Z-
dc.date.available2018-04-02T07:44:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1621-
dc.descriptionГоблик-Маркович Н. М. Активізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону / Н. М. Гоблик-Маркович // Економіка. Управління. Інновації. - 2010. - №2 (4).en_US
dc.description.abstractПроаналізовано особливості динаміки розвитку туристичної сфери Закарпатської області. Окреслено можливості активізації розвитку туризму на маркетингових засадах. Обґрунтовано доцільність розробки маркетингової стратегії розвитку туризму. Запропоновано впровадження у вітчизняну практику концепції маркетингу туристичних територій.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectрегіональний маркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетинг туристичних територійen_US
dc.titleАктивізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоблик-Маркович Н.М_ eui_2010_2_15.pdfАктивізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону181.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.