Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1621
Назва: Активізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону.
Автори: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Ключові слова: туризм
регіональний маркетинг
маркетингова стратегія
маркетинг туристичних територій
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості динаміки розвитку туристичної сфери Закарпатської області. Окреслено можливості активізації розвитку туризму на маркетингових засадах. Обґрунтовано доцільність розробки маркетингової стратегії розвитку туризму. Запропоновано впровадження у вітчизняну практику концепції маркетингу туристичних територій.
Опис: Гоблик-Маркович Н. М. Активізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону / Н. М. Гоблик-Маркович // Економіка. Управління. Інновації. - 2010. - №2 (4).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1621
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоблик-Маркович Н.М_ eui_2010_2_15.pdfАктивізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону181.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.