Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1621
Название: Активізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону.
Авторы: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Ключевые слова: туризм
регіональний маркетинг
маркетингова стратегія
маркетинг туристичних територій
Дата публикации: 2010
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано особливості динаміки розвитку туристичної сфери Закарпатської області. Окреслено можливості активізації розвитку туризму на маркетингових засадах. Обґрунтовано доцільність розробки маркетингової стратегії розвитку туризму. Запропоновано впровадження у вітчизняну практику концепції маркетингу туристичних територій.
Описание: Гоблик-Маркович Н. М. Активізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону / Н. М. Гоблик-Маркович // Економіка. Управління. Інновації. - 2010. - №2 (4).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1621
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гоблик-Маркович Н.М_ eui_2010_2_15.pdfАктивізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону181.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.