Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1538
Назва: Формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації
Автори: Фенцик, Оксана Миколаївна
Ключові слова: інновації
оновлення змісту професійної підготовки
літературне читання
літературознавча компетентність
аналіз літературного твору
складники змісту та форми твору
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті автор обґрунтовую необхідність формування навичок інтерпретації художнього твору в юдності змісту і форми, які створять основу літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи. Щоб навчити повноцінно сприймати художній твір молодших школярів, учителі повинні усвідомити, що всіскладові змісту й форми художнього твору висвітляять ідейні наміри автора та виконуять місія не тільки катарсису, але й естетичного впливу на реципіюнта. Автор викладаю літературознавчі основи формування понять про зміст та форму художнього твору, аналізую складові змісту й форми твору, особливості їх взаюмодії та функціональну роль у визначенні ідейного спрямування твору.
Опис: Фенцик, О. М. Формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації / О. М. Фенцик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Гол. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – №10(54). – С.178-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1538
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pednauk_2015_10_25.pdfФормування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації645.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.