Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1538
Название: Формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації
Авторы: Фенцик, Оксана Миколаївна
Ключевые слова: інновації
оновлення змісту професійної підготовки
літературне читання
літературознавча компетентність
аналіз літературного твору
складники змісту та форми твору
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): У статті автор обґрунтовую необхідність формування навичок інтерпретації художнього твору в юдності змісту і форми, які створять основу літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи. Щоб навчити повноцінно сприймати художній твір молодших школярів, учителі повинні усвідомити, що всіскладові змісту й форми художнього твору висвітляять ідейні наміри автора та виконуять місія не тільки катарсису, але й естетичного впливу на реципіюнта. Автор викладаю літературознавчі основи формування понять про зміст та форму художнього твору, аналізую складові змісту й форми твору, особливості їх взаюмодії та функціональну роль у визначенні ідейного спрямування твору.
Описание: Фенцик, О. М. Формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації / О. М. Фенцик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Гол. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – №10(54). – С.178-186.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1538
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pednauk_2015_10_25.pdfФормування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації645.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.