Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150| Назва: | Концептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії |
| Автори: | Воронова, Ольга Юріївна |
| Ключові слова: | рефлексія |
| Дата публікації: | 2016 |
| Серія/номер: | №1 |
| Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі реформування системи національної освіти в Україні пріоритетним завданням є підвищення професійної підготовки майбутніх педагогів, у тому числі фахівців дошкільного профілю. Адже рівень їхньої готовності до педагогічної діяльності позначається на успішності процесу навчання та виховання дітей дошкільного віку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Воронова О.Ю. Концептуальні підходи.pdf | Концептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії | 253.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.